Will Evans


Zbliżając się do drugiego człowieka pamiętaj o szepcie,
który potrafi złamać nawet najtwardszą skorupę uczuć... 



Imię i nazwisko: Will Evans
Wiek: 25 lat (216 lata na Ziemi)
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Cień
Głos: Caleb Shapiro
Orientacja: Biseksualny
Zauroczenie: u. ༼ ͡° ͜ʖ ͡° ༽ 
Partner: -

Czas jest tylko ułamkiem przestrzeni:
dla jednych większym, dla drugich krótszym.


Charakter: Już w dzieciństwie zrozumiałem, jak świat może wpłynąć na człowieka. Jak bardzo świat może pokazać, że ma swoje wady i tylko wady. Myślicie, że dostaniecie duże mieszkanie i dwóch wspaniałych rodziców na sam start. Może właśnie jesteś tym szczęściarzem, ale nie w moim przypadku. Życie nauczyło mnie pewnych zasad, do których muszę się stosować, aby przeżyć w tym wariatkowie. Bycie miłym dla innych człowiekiem wcale nie przechyla strony dobrej karmy na twoją stronę. Co to w ogóle jest? Życie jest loterią i nigdy nie wiesz, co cię napotka na swojej drodze. Tylko bezwzględność wobec presji czasu, czy innych może ci pomóż wyjść z opresji. A może presji innych? Czy warto im zaufać? Każdy jest tylko pokryty warstwami emocji, które kryją jego prawdziwe oblicze. Ja nie muszę się martwić, bo moja skóra już dawno ze mnie zeszła. A raczej życie ją zdarło. 
Jak widać Will nie przepada za ludźmi oraz ich emocjami. Jest bardzo szczery co do opinii czy też danej sytuacji, nie skrywa skrupułów, bywa pyskaty i zarozumiały oraz zawsze chciałby mieć rajcę. Jednak większości osób po prostu nie ufa i nie wiedzą o jego prawdziwym wnętrzu, jakie skrywa nawet przed sobą. Choć jest zimny i ciężki do rozgryzienia, często też bywa miły i pomocny, jeżeli chodzi o sprawy niebiznesowe, czyli przyjaciół. Wystarczy go bliżej poznać.
Praca: Szpieg morderca.
Umiejętności: Zwinność, celność, chytrość.
Specjalna Umiejętność: Umie manipulować czasem i przenieść w niedalekiej odległości czasowej oraz stworzyć swojego klona i go kontrolować.
Wygląd: Na lewym nadgarstku nosi naszyjnik, który mu pozostał po jego zmarłej matce, ma tatuaż skrzydła na prawym nadgarstku, który ma symbolizować wolność, ma heterochromię (zielone-szare)
Rodzina: 
Matka - zginęła w walce za nadistoty
Ojciec - nieznany

Brat - nieznany
Historia: Niewiele pamiętam, co się działo w moim wczesnym dzieciństwie. Było to już tak dawno, że na świecie nadal się toczyły wojny. Słysząc legendy od innych nadistot, których spotkałem podczas mojej wędrówki po świecie, mówiły o pewnej kobiecie. Walczyła ona już od samego początku całego "Wielkiego Nieporządku" lub "piekielnej wojny". Mowa tutaj, jak się dowiedziałem po opisie o mojej matce. Chciała mnie uchronić przed tym całym złem, które nas otaczało. Gdy dorastałem, wychowywałem się w niestosownych warunkach do funkcjonowania. Brak jakiejkolwiek wygody czy też normalnego jedzenia. Liczyło się przetrwanie z bronią w ręku za swoją rasę. Po stracie mojej matki, zostałem zabrany przez sanitariuszki, które zajmowały się dziećmi podczas wojny. Tam dopiero poczułem, jak smakuję smutek, samotność, utrata kogoś bliskiego. Nawet nie wiedziałem nic o moim ojcu ani bracie, którego podobno miałem.  Jedyne co mi pozostało po matce był naszyjnik z oderwanym od całości kawałkiem kryształu i odwaga. Po tych wszystkich przeżyciach postanowiłem się przystosować do środowiska, w którym żyłem. A teraz? Świat się zmienia i warto walczyć o swoje racje. 
Inne:
- Bardzo dobrze potrafi się ukrywać
- Dąży do uzyskania wolności
- Bardzo lubi gorącą czekoladę
- Jego ulubioną bronią jest nóż motylkowy
Autor: Skype: xdadrian155

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

^